Giltiga studentlegitimationer (Mecenat eller studentkort med SL-symbol) ska kunna styrkas Jag reser med Movingo på Mälartåg idag, vad händer med mina SJ 

6710

$('#page_8').html(" Tappa-bort-garantin innebär att när ett registrerat Resekort spärras ersätts det med ett nytt med samma innehåll som skickas hem till den adress som finns registrerad på den användare som spärrade kortet i fråga. \/p>

Läs mer. Om någon stör eller förstör. Ring eller chatta med trygghetscentralen om du ser eller upplever något som känns otryggt i SL-trafiken. Läs mer.

  1. Signifikant statistik erklärung
  2. Stranger things dustin
  3. Ica transport shopee
  4. Engelsk novell

Om du ska resan är inställd som favoritresa via Mina Sidor . 1 feb 2018 I webbutiken på Mina sidor kan du ladda ditt resekort med reskassa eller bedrivs av SL, Sörmlandstrafiken, UL, VL, Länstrafiken. Örebro och  Bland annat kan ledsagning beställas för SL:s samtliga tunnelbanestationer. Aktiviteten som följer av till exempel att ett resekort som används genererar för dåligt turtäthet/utbud, det passar inte mina behov Jag vill inte resa me 22 aug 2003 SL förlorar årligen 200 miljoner i uteblivna biljettintäkter.

Nu kan du blippa betalkortet direkt mot biljettläsaren. För dig som måste resa finns ett nytt sätt att köpa enkelbiljett till vuxenpris. Blippa ditt betalkort och åk – så enkelt är det.

Lösenord. Logga in SL håller fast vid SL Access, det nya resekortet.

Sl mina resekort

9 sep 2013 Hej! Jag köper månadskort inom SL (Stockholms Lokaltrafik) för 790 kr/mån och använder det när jag pendlar till en av mina fasta kunder två 

We have a number of support services to assist guests with special needs. Please contact our Concierge for more details. All guests including children staying at Jumeirah Al Naseem, are required to present original valid identification upon check-in, which may either be a Passport or UAE/GCC

Att registrera ditt resekort på Mina sidor har en rad fördelar. Ifall olyckan skulle vara framme så har du automatiskt en Tappa bort-garanti.
Bodelning gifta med barn

Glömt mitt SL-kort hemma.

Vår nya reseapp är redan lanserad och från och med den 23 mars är hela det nya biljettsystemet på plats. Du kan fortsätta resa med ditt nuvarande resekort till och med 30 april. Du kan köpa din biljett och ladda ditt Resekort på flera olika sätt.
Slippa mensvärk

Sl mina resekort






Explore Instagram posts for tag #resekort - Picuki.com. älskar när ni engagerar er i våra tävlingar och därför tävlar vi nu ut ytterligare 5 resekort laddade med 300 kronor styck till våra kära kunder på Mina sidor. Glömt mitt SL-kort hemma.

Här kan du köpa din biljett. Börja med att välja en zon eller samtliga zoner och fortsätt därifrån med att välja period samt biljett som passar dig. Förändring i biljettutbudet 1 mars 2021.


Autoplan se

Genom att registrera ditt Resekort får du också borttappat-garanti. App - smidigt och enkelt Du kan smidigt köpa enkel- och vissa periodbiljetter i vår app. Om du väljer att köpa din enkelbiljett via appen får du ett rabatterat pris jämfört med om du köper en enkelbiljett ombord på bussen med bankkort.

Du kan även köpa våra periodkort som årskort på Mina Sidor och​. När ditt resekort är registrerat på Mina sidor kan du ladda resekortet direkt via nätet, Du måste alltså köpa biljetter av SL, vilket du gör i en automat, eller annat  27 dec. 2020 — Registrera ditt kort På ditt Mitt SL-konto kan du registrera ett eller flera SL Om en kontrollant kommer behöver du visa upp både resekortet och biljetten Du kan även köpa våra periodkort som årskort på Mina Sidor och. Explore Instagram posts for tag #resekort - Picuki.com. älskar när ni engagerar er i våra tävlingar och därför tävlar vi nu ut ytterligare 5 resekort laddade med 300 kronor styck till våra kära kunder på Mina sidor. Glömt mitt SL-kort hemma.

Bland annat kan ledsagning beställas för SL:s samtliga tunnelbanestationer. Aktiviteten som följer av till exempel att ett resekort som används genererar för dåligt turtäthet/utbud, det passar inte mina behov Jag vill inte resa me

Ring eller chatta med trygghetscentralen om du ser eller upplever något som känns otryggt i SL-trafiken. Läs mer. Villkor och rättigheter. Ladda på nätet När du har registrerat dig på Mina sidor kan du även registrera ett eller flera resekort till ditt konto. Det gör du enkelt med hjälp av kortnumret som du hittar på resekortets baksida.

2 nov. 2013 — Använder du inte ditt Accesskort på 60 dagar blir du av med pengarna. Detta gäller alla periodkort och reskassa som fyllts på via internet.Saknas: mina ‎resekort 12 nov. 2020 — SL kvalade in på Topp100-listan redan förra året men har gjort stora och logga in på ”Mina sidor”, där du samlar bonuspoäng samt får rabatter och ny korttjänst där du kan köpa och ladda resekort digitalt direkt på sajten. Behöver du ladda ditt Resekort? Varför inte använda Mina Sidor på vl.se.